5 Perkara Wanita Harus Elak Buat Ketika "bersama"



Hey Ladies, jangan sangka lelaki suka 100% dengan perangai anda. Ada beberapa perkara yang membuatkan pasangan anda timbul rasa benci terhadap. Oleh itu, cuba elakan beberapa perkara ini untuk mengekalkan hubungan yang terjalin. Kalau ada perkara yang anda lakukan ini, ubah ye.

Jangan Buat Pasangan Menunggu
Baik lelaki dan perempuan, semuanya tidak suka mengunggu. Tapi yang selalu buat pasangan tertunggu-tunggu adalah wanita. Tahukah anda wahai wanita menunggu itu satu penyiksaan secara halus.

Berpakaian Terlalu Seksi
Jangan ingat lelaki akan suka dengan anda dalam pemakaian seksi. Ramai lelaki beranggapan bahawa wanita yang berpakaian seksi untuk memikat hati adalah pelacur. Elakkan pakaian yang seksi.

Solekan Terlalu Ketara
Kalau berpakaian seksi lelaki tidak suka, inikan pula dengan wanita yang bersolek terlalu tebal. Untuk pengetahuan wanita, lelaki suka wanita yang natural dan tidak berlebihan. Berani untuk tampil simple dengan pasangan anda wahai wanita.

Tidak Ambil Berat Tentang Permakanan
Ramai wanita ambil ringgan tentang permakanan ketika keluar dating dengan pasangan. Sila ambil berat tentang permakanan kerena lelaki selalu sahaja lapar ketika keluar. Mereka tidak kesah kalau makan banyak sebab itu akan buat mereka rasa tenang.

Cerita Tentang Lelaki Lain
Ini merupakan perkara yang paling tidak disukai oleh seorang lelaki kacak. Mana mungkin seorang lelaki suka mendengar pasangannya bercerita tentang lelaki lain. Silap hari bulan, anda boleh putus pada ketika anda bercerita itu.

Berlalu Berpura-pura
Ada wanita yang sanggup berpura-pura semata untuk memikat hati pasangan yang mereka cintai. Sememangnya lelaki suka dengan sifat semula jadi anda. Tidak perlu untuk jadi orang lain.

0 Kaki Cili Padi "5 Perkara Wanita Harus Elak Buat Ketika "bersama""

 
Copyright © 2014 Putar Belit - All Rights Reserved
Template By Catatan Info